reklama

Motýľ

Našiel som motýľa v lampe. Netuším, ako sa tam dostal, za sklo, ale bolo mi ho ľúto

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Našiel som motýľa v lampe. Netuším, ako sa tam dostal, za sklo, ale bolo mi ho ľúto a tak som lampu rozložil a vo veľkej sklenenej mise krytu ho vyniesol pred dom. Bol to nádherný, veľký, červený motýľ s očkami na spodných krídlach. Zapálil som pred domom svetlo, vyfúkol ho z lampy a zavrel dvere. Vrátil som sa do kúpeľne a nasadil kryt späť na žiarovku. Bol tu zas, ten veľký motýľ, blázon... hlúpo, ale vášnivo sa snažil dostať späť do skleneného zajatia. Musel vkĺznuť dovnútra, keď som zatváral dvere.

Ján Ičo

Ján Ičo

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"I´ve got legs, hands, head... they do the job! What the hell am I to choose?" Zoznam autorových rubrík:  Vietnamské variácieNevešaj chvostíkNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu